Τυρόπιτα με φύλλο κανταΐφι

Είναι ένα από τα λίγα Σαββατο-κύριακα που πρόσφερα στον εαυτό μου την πολυτέλεια της χαλάρωσης και της σχετικής απραξίας. Ειλικρινά το χάρηκα. Προγραμμάτισα έτσι το χρόνο μου ώστε το μεν Σάββατο να έχω τη μισή μέρα για μένα και την Κυριακή σχεδόν ολόκληρη. Ναι, και τα παιδιά μαζί, αλλά, κάναμε ότι μας ευχαριστούσε, χωρίς πρόγραμμα και προπαντός χωρίς άγχος. Το σπίτι έχει φορέει τα γιορτινά του από το περασμένο Σ/Κ και το διήμερο το περάσαμε με περιπάτους, ταινίες για όλη την οικογένεια και φυσικά μαγειρέψαμε και λίγο. Πάντα ήθελα να δοκιμάσω μια συνταγή που έχω ξεχάσει από πότε την έχω στα χέρια μου, Τυρόπιτα με φύλλο κανταΐφι. Δεν είχα ποτέ χρησιμοποιήσει φύλλο κανταΐφι στην κουζίνα μου. Το πόσο διασκεδάσαμε με την όλη διαδικασία δεν λέγεται. Η Μαριλένα το θεώρησε παιχνίδι και βάλθηκε να "ξαίνει" το φύλλο.


Χρησιμοποίησαμε:
1 πακέτο φύλλο
300 γραμ. φέτα
400 γραμ. διάφορα κίτρινα τυριά ( γραβιέρα, κασέρι, γκούντα, έμμενταλ)
4 αυγά
1 λίτρο γάλα
1 πακέτο βιτάμ
πιπέρι

Εκτέλεση
Βουτυρώσαμε ελαφρώς ένα πυρέξ και απλώσαμε, "ξαίνοντας" το μισό φύλλο. Το βουτυρώσαμε με το μισό βούτυρο και από πάνω ρίξαμε τα τυριά, θρυματισμένα και ανακατεμμένα. Τα σκεπάσαμε με το υπόλοιπο φύλλο που επίσης το βουτυρώσαμε και στη συνέχεια χαράξαμε την επιφάνεια της πίτας σε τετράγωνα κομμάτια.
Χτυπήσαμε τα αυγά με το γάλα και με το μίγμα περιχύσαμε κουταλιά-κουταλιά όλη την πίτα. Την αφήσαμε να τραβήξει τα υγρά της περίπου 20 λεπτά και την ψήσαμε για 40 λεπτά σε προθερμασμένο στους 180 C  φούρνο.

Ομολογουμένως ήταν θεσπέσια. Την τιμήσαμε δεόντως δεν έμεινε ουτε κομματάκι για αύριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου